question-mark-2110763_1920

23 mai 2020 - admin

Ghicitori- diferențiere ci/ce/chi/che – Joc interactiv online creat de prof. logoped Emanuela Vass, CJRAE Sibiu

Continuăm seria de jocuri educaționale cu jocul „Ghicitori- diferențiere ci/ce/chi/che”, joc creat pentru voi de prof. logoped  Emanuela Vass – CJRAE Sibiu. Prin intermediul jocului propus copiii exersează grupurile de litere ci/ce/chi/che.

Obiectivele propuse: dezvoltarea auzului fonematic; consolidarea sunetelor și a grupurilor de litere corespunzătoare; exersarea operațiilor gândirii; îmbogățirea vocabularului.

Desfășurarea jocului:  „Ghicitori- diferențiere ci/ce/chi/che

Jocul este structurat sub forma unui chestionar interactiv, care conține 20 de ghicitori la care copilul  trebuie să găsească răspunsul corect și să aleagă literele corespunzătoare din norișori. Pe parcursul jocului copilul primește feedback atât vizual (sub forma bifelor verzi, a x-urilor roșii și a baloanelor-vieților pierdute) cât și auditiv.

Pentru exersarea auzului fonematic, copilul să identifice grupul corespunzător cuvântului și poziția acestuia în cuvânt (inițială, mediană, finală), iar pentru consolidarea noțiunilor de vocabular se solicită copilului să alcătuiască propoziții cu răspunsurile ghicite, să identifice caracteristici ale obiectelor/ alimentelor/ animalelor prezentate, să le sorteze pe categorii şi să găsească întrebuinţarea lor.

Grup țintă:  școlari nivel gimnazial

 

                  Ghicitori- diferențiere ci/ce/chi/che  -   Start joc!

 

Ca modalitate de motivare și de stimulare apare înscrierea pe ,,Leaderboard” copilul având posibilitatea de îmbunătățire a timpilor de lucru, de observare a progresului pe măsura exersării. Aceste materiale sunt accesibile în mod gratuit de pe orice tip de dispozitiv electronic (telefon, tabletă, calculator) oferind prilejuri de exersare online a limbajului într-un mod plăcut și atractiv pentru copii, adaptat cerințelor actuale.

CJAP / CJL / CJRAE SIBIU / Mediatori școlari / Noutăți educational / interactiv / joc / online /